She even caught me on camera

 2009.07.07. 05:19

Jee. Liz geperol tudok kepet feltolteni. O meg tud nekem magyarul koszonni, hogy szia batyam, ami neha bizony nagyon jol tud esni, foleg mikor nem szamitok ra. Na toroljetek el a konnycseppet az arcotokrol, aztan legyetek ferfiak, vagy nok, majdnem mindegy. Kommentelni meg mindig er.

Az elso kep a szerzodesunk a gyerekekkel, amit elso este irtunk ala, a masodik kepen meg cuccokat lathattok. Kuldjetek penzt, kuldok meg cuccokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikakapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr891231115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tothmate 2009.07.07. 10:44:28

Don't jump on counselors. :)
A jobboldali folyadek, az mi?
Rolad is kerunk kepet, surgosen. Meg a fake german girlrol termeszetesen.

GYA 2009.07.07. 14:05:22

Babuska,
csak próbáltam megfejteni, miért utálják a kenuzást...
nekem biztosan fájna a térdem és magamból indultam ki - ami tudom, hogy hiba...

Melyik nővéred megy NY-ba?
Érik a barack, meg a meggy és még nem voltam a Balatonban az idén.

A fényképeknek csak a bal 1/4-ét tudtam megnézni, ha magadról is küldesz, írd mrg, hogy kell kihozni a szöveg alól.

Amúgy cuki vagy, hogy szépet válaszoltál!

Már túl vagytok a reggeli tornán, itt kettő óra van?

Millió puszi:

Ági

KutyamicavonErlangen 2009.07.08. 11:07:05

Szia Öcsém!

Én is tudok neked magyarul köszönni ;)
küldök neked egy dalt, most hallottam, aztán irány a klinika vigyázz a kis amcsi narancsokra, tartsd öket víz fölött-me magadat is!
NA szervusz öcsém!
www.youtube.com/watch?v=YxxI6zu9r8A&feature=related

Szalonna · http://sza.lonna.hu 2009.07.09. 23:17:55

Kisfiam!

Küldtem neked vmit postán, amit majd odaadhatsz a legkedveltebb kölyködnek. Remélem odaér, mielőtt eljössz onnan.

amerikakapitany · http://amerikakapitany.blog.hu 2009.07.12. 06:34:15

yoooo
kosz aki
pakkot meg nem kaptam de a gyerekek nem esznek belole az tuti
aki hogy kell megnyitni a kepeket?

tothmate 2009.07.12. 11:39:42

aki szeretne a kepeket teljes valojukban megnezni:
jobbklikk a kepen es open image in new tab, vagy ennek megfelelo opciot valasszon (kep megtekintese, megnyitasa, megjelenitese vagy hasonlo)
süti beállítások módosítása